Τετάρτη 25 Νοεμβρίου 2020

Αιθιοπικά Νο6 - Αγριολούλουδο

ΙΣΤΟΡΙΕΣ από την ΑΙΘΙΟΠΙΑ 

Νο6

Αγριολούλουδο

Νοέμβριος 2011



Εκεί κάπου στην μέση του πουθενά, αρκετά χιλιόμετρα νότια της
Addis Ababa, που σημαίνει “Νέο Λουλούδι”, εγώ συνάντησα ένα “Αγριολούλουδο”.

Φύτρωσε, άνθισε και έφυγε.

Είχαμε σταματήσει στην άκρη του δρόμου για να δούμε κάτι στο αυτοκίνητο που δεν κατάλαβα ακριβώς τι, αλλά όχι κάποιο σοβαρό πρόβλημα.

Ήταν νωρίς το πρωί και είχα μια ευκαιρία να βγω έξω και να μυρίσω λίγο την γη.  Να δω πιο χαλαρά την φύση και να απολαύσω το απίθανο σκηνικό.
Ήμασταν σε ένα σημείο με εντυπωσιακή θέα, κορυφογραμμές και ομίχλες σε πιο χαμηλό υψόμετρο από εκεί που ήμουν εγώ.




Και ενώ χάζευα την θέα, και έφτιαχνα κάδρα με την κάμερα, σα να είδα κάτι στα αριστερά απέναντι και σταμάτησα.

Είχε εμφανιστεί μια γυναικεία σιλουέτα.

Σα να φύτρωσε, έτσι, τσουφ !



Πολύ λιτή και ίσια γραμμή. Έβγαλα αμέσως ένα-δύο φωτογραφίες. 
Πλησίασα λίγο, αυτή στεκόταν εκεί.

Της χαμογέλασα. Αρχισα να τραβάω κάποιες ακόμη φωτογραφίες.




Την πλησίασα κι’άλλο. Την έπιασε ντροπή, της χαμογέλασα πάλι, έβγαλα δυο-τρεις πιο κοντινές φωτογραφίες και έκανα λίγο πίσω. 


Είναι γεγονός ότι δεν μπορώ να αντιληφθώ τον όγκο μου, πως με βλέπουν οι άλλοι. 

Ο φίλος μου ο Abita στην Αιθιοπία με αποκαλούσε "big guy" και όταν έβλεπα φωτογραφίες με εμένα μέσα, τότε μόνο καταλάβαινα τι εννοούσε. 

Αυτή δεν μιλούσε Αγγλικά.

Αμηχανία.

Πήγε λίγο πιο κει, μετά πήγε στην μέση του δρόμου, σταμάτησε. 
Συνέχιζε να με κοιτάζει.

Έβγαλα κάποιες ακόμη φωτογραφίες και πριν προλάβω να καταλάβω, όπως περίπου εμφανίστηκε, κάπως έτσι, χωρίς πολλά πολλά, εξαφανίστηκε.






Oromo Αγριολούλουδο




Τα Αιθιοπικά μου





J

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου